خرید زالوی صادراتی

خرید زالوی صادراتی از ایران

خرید زالوی صادراتی امروزه پیشرفت زیادی داشته است علاوه بر ایران سایر کشور های اروپایی نیز به طرفداران زالو تبدیل شده اند. یکی از مطمعن ترین راه ها خرید زالوی صادراتی از ایران است.

زالو چیست؟

زالو موجودی است که خواص درمانی آن ثابت شده و به علت خونخوار بودن جزء مفید ترین جانداران می باشد و بهترین نوع زالو  به نام اورینتالیس می باشد زیرا بزاق این زالو دارای ۱۰۰ نوع آنزیم پروتئینی بسیار مفید است .

اندازه زالو ها کوچک است و دارای ۵ تا ۱۲ سانت طول و ۱ سانت عرض می باشند ولی با این وجود دارای ۳۰۰ دندان هستند و بادکشی در قسمت جلویی سر دارند که باعث مکیدن خون میزبان می شود.

صادرات و پرورش این جاندار در دسته مشاغل پرطرفدار و سود آور قرار گرفته است. و علاوه بر مصرف آن در ایران بستری مناسب برای صادرات آن به بازار های جهانی مهیا شده است.

اخیراً پزشکان کشورهای اروپایی به خواص شگفت انگیز زالو درمانی پی برده اند که این موضوع باعث خرید زالوی صادراتی از ایران شده است وصادرات زالو رونق گرفته است.

خرید زالوی صادراتی

استاندارد های زالو صادراتی

زالو هایی که به کشور های مختلف اروپایی صادر می شوند باید  دارای ویژگی هایی باشند که سبب جذب بیشتر مشتران شود. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • استریل بودن زالو ها
  • روش نگه داری زالوها
  • سایز زالو ها
  • انجام ازمایش های مربوطه

زالو نوعی کرم حلقوی و از گونه کرم هابی آبزی می باشد که از خون ماهی ها و قورباقه و لاک پشت ها تغذیه می کند. و برای این که زالو به این حد رشد برسد و بالغ شوند ۲ سال زمان لازم دارد.

خرید زالوی صادراتی

گونه های زیادی زالو تا به حال شناخته شده که بعضی از آن ها سمی و گوشتخوار می باشند. در زمان های گذشته زالو را برای مصرف پزشکی به طور طبیعی از تالاب ها صید می کردند اما به علت از بین رفتن این تالاب ها هم اکنون زالو را به طور پرورش یافته وارد بازار می کنند .

علت خرید زالوی صادراتی از ایران توسط کشور های اروپایی فقط به خاطر کیفیت بالای این جاندار می باشد. و فروشندگان زالوی صادراتی باید در نظر داشته باشند که به میزان فروش در تولید آن نیز کوشا باشند . زالو موجود حساسی می باشد بنابراین باید در تولید آن دقت کافی داشته باشیم.

خرید زالوی صادراتی

خرید زالوی صادراتی

با آنکه همه کشور ها در زمینه های علمی و پزشکی بسیار پیشرفت کرده اند اما استفاده از زالو برای درمان هنوز هم رونق دارد. ایران دارای زالو های بسیار با کیفیت و اصل  می باشد.

این موضوع بر کشور های دیگر نیز پوشیده نیست به همین خاطر روز به روز بر تعداد مشتریان خارجی و طرفداران آن افزوده می شود. تولید کنندگان ایرانی زالو ها را در شرایط ویژه ای نگهداری می کنند و آن ها را پرورش می دهند.

پس از رشد زالو ها و رسیدن به اندازه کافی آن ها را به خریداران ایرانی و خارجی می فروشند. صادرات انواع زالو باعث رشد و بهبود شرایط اقتصادی کشور می شود.