خرید و فروش زالوی طبی

زالوی طبی چیست؟ آیا می دانید خرید و فروش زالوی طبی و دیگر گونه های زالو می تواند به چه طرقی انجام گیرد؟ چه اطلاعاتی در خصوص ویژگی های زالو های طبی در دست دارید و می دانید چگونه می توان آن ها را از نوع سمی تشخیص داد؟

زالو گونه ای کرم حلقوی است که دارای ۳ فک بوده و هر سه فک چیزی حدود ۱۰۰ دندان ریز را شامل می شوند. زالو ها در بازار امروز بالغ بر ۶۵۰ نوع دارند که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فرد و ظاهر خاصی می باشند. برای خرید و فروش زالوی طبی که یکی از گونه های آن است، راه های زیادی وجود دارد که کم هزینه ترین آن ها را در ادامه به شما خریداران زالو معرفی خواهیم کرد.

زالوی طبی

معرفی انواع زالو موجود

زالو ها در کل به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند:

  1. زالو های طبی و آرایشی
  2. زالو های سمی

کسانیکه در حوزه درمانی و یا آرایشی می خواهند از زالو استفاده کنند، باید توجه داشته باشند زالو هایی را خریداری کنند که در آب های خزه دار رشد کرده اند نه زالو هایی که در آب های گل آلود سیاه پرورش یافته اند.

زالوی طبی

مشخصات و ویژگی زالوی طبی چیست؟

زالوی طبی که استفاده از آن به ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد بر می گردد، زالو های ریزی هستند که طول آن ها از ۳ سانت شروع شده و تا ۱۲ سانت هم می رسد. اما گونه های بزرگتری هم دیده شده اند که طولی به اندازه ۲۵ سانت داشته و پهنای آن ها یک سانتی متر است که استفاده از آن ها در طب سنتی مضر است.

در طب سنتی، مشخصات و ویژگی های زالوی طبی را چنین بیان کرده اند:

  • زالو هایی با رنگ های حنایی، سبز، زیتونی تیره و …
  • زالو های ریز و بدون کرک
  • زالو هایی با بدن باریک و سر کوچک

و … .

زالوی طبی

خرید و فروش زالو در بازار

در بازار ایران، افراد زیادی در حوزه پرورش زالو طبی، آرایشی و … فعالیت خود را آغاز کرده اند.

به خاطر همین، خرید و فروش زالو در ایران بسیار راحت بوده و افراد بدون هیچ دردسری می توانند از طرق مختلف حضوری و غیرحضوری، اقدام به خرید زالو طبی کنند. پیشنهاد ما به خریداران این است که برای کاهش هزینه های خرید و همچنین صرفه جویی در زمان، بهتر است برای خرید و فروش زالوی طبی، سایت های اینترنتی نظیر بازار زالو ایران را برگزینند.