قیمت فروش عمده زالو طبی

زالو طبی یکی از انواع زالو های می باشد که از آن برای درمان بیماری ها استفاده  می شود ارزش این زالو در پزشکی و طب زیاد است. برای خرید و اطلاع از قیمت فروش عمده زالو طبی به مراکز معتبر مراجعه کنید.

آشنایی با زالو

زالو جانوری خونخوار و آبزی است که بیشتر در آب های شیرین زندگی می کند. اندازه کوچکی بین ۵ تا ۱۲ سانت طول و ۱ سانت عرض دارد ولی برخلاف جثه کوچکی که دارد دارای ۳۰۰ دندان است.

به کمک بادکشی که در جلوی سر وجود دارد خون میزبان را می مکد و آن را از اعماق بیرون می کشد. اگر نیش زالو آلوده به خون حیوان دیگری نباشد استفاده از آن هیچ خطری برای فرد ندارد.

به درمان بیماری ها به کمک زالو، زالو درمانی گفته می شود که این زالو های طبی با زالو های معمولی فرق دارد و حتما باید از زالوهایی که در آزمایشگاه و در شرایط خاص تولید می شوند استفاده کرد.

زالو طبی

زالودرمانی

این روش درمان از قرن ها پیش وجود داشته و حتی ابن سینا که پدر علم طب سنتی می باشد در کتاب قانون خود از مزایای این روش گفته و آن را بسیار مفید می دانستند.

زالو درمانی برخلاف دارو های شیمیایی هیچ مضراتی ندارد و پر از فایده است و مقرون به صرفه و راحت می باشد. البته برای بهره مندی از زالو درمانی باید به مراکز درمانی معتبری بروید.

هنگامیکه زالو روی پوست قرار گرفت، به آرامی خون انسان را می مکد و چون در بزاقش ماده ای ضد انعقاد خون دارد مانع از لخته شدن خون فرد می شود و همین سبب جریان مداوم خون خواهد شد.

هر زالو را فقط یکبار می توان استفاده کرد و پس از آن بهتر است آن را دور انداخته و استفاده نکرد. سالم بودن زالو هم مهم است که دارای بیماری های مختلف نباشد.

زالو طبی

کاربرد زالو طبی برای درمان بیماری ها

خرید و تقاضای زالو طبی روز به روز در حال رشد می باشد و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این زالو ها قادر هستند بیماری های گوناگونی را بهبود بخشند که در زیر به آن ها اشاره شده است.

  • درمان بیماری های قلبی عروقی
  • درمان درهای مفاصل و آرتروز
  • درمان اسپاسم های عضلانی
  • تسکین درد های مختلف
  • درمان بیماری های مربوط به چشم و گوش
  • درمان بیماری های پوستی و جوش

این ها بخشی از فواید زیاد این حیوان درمانی می باشد. اگر شما نیز از هریک از این بیماری ها رنج می برید راهکار ما زالو درمانی می باشد.

زالو طبی

خرید زالو طبی بصورت عمده

در مراکز خاص و ازمایشگاه ها این زالو ها را پرورش می دهند و با مراقبت از سلامت و کیفیت آن ها، به دست مشتریان خود می رسانند. نگهداری از زالو آنطور که به نظر می رسد ساده نیست و با مشکلاتی همراه است.

هم می توان بصورت تکی و هم بصورت عمده این زالو های طبی را تهیه کرد که هرکدام مزیت هایی دارد. در خرید عمده زالو قیمت آن ارزانتر محاسبه می شود  و می توان تعداد بیشتری را تهیه کرد.