قیمت خرید عمده روغن زالو خراطین

روغن زالو خراطین به عنوان یکی از موثرترین روغن های موضعی و طبیعی می باشد که این ترکیب فوق العاده دارای اثر گذاری زیادی است که قیمت خرید عمده روغن زالو خراطین به نسبت خواص آن مناسب است.

از نسخه های ابوعلی سینا که در کتاب قانون وی وجود دارد روغن زالو و همچنین روغن خراطین می باشذ که از گذشته مورد استفاده همگی قرار می گرفته است.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی شاید استفاده از روغن های گیاهی کار بیهوده و سنتی به نظر برسد ولی شما هم پس از مصرف این محصولات به اهمیت آن ها پی می برید.

روغن زالو خراطین

روغن زالو خراطین

روغن زالو که از حیوان کوچکی بنام زالو تهیه می شود دارای خواص فراوانی می باشد که از آن برای درمان های پزشکی و ناتوانی های جسمی استفاده می شود. برخی دیگر از کاربرد های زوغن زالو به شرح زیر است

  • درمان بیماری های پوستی و آکنه
  • افزایش دهنده میل جنسی
  • کنترل دیابت
  • جلوگیری از سکته و فشار خون بالا

روغن خراطین از کرم قرمز کوچکی تهیه می شود که پس از خشک و پودر کردن آن مواد دیگری همچون روغن زیتون یا کنجد به آن اضافه می کنند، از این روغن در افزایش حجم اندام های کوچک مانده استفاده می شود.

از دیگر کاربرد های روغن خراطین می توان به این موارد اشاره کرد

  • تقویت رشد موها و ابرو ها
  • بهبود عملکرد جنسی
  • افزایش طراوت و شادابی پوست
  • افزایش جریان خون در رگ ها
  • از بین بردن خط خنده و چروک
  • افزایش حجم و اندازه اندام ها

همانطور که می بینید هر کدام از این روغن ها به تنهایی دارای خواص منحصر بفردی می باشند. امروزه محققان با مخلوط کردن این دو روغن به ترکیب بسیار ویژه ای دست یافتند که اثراتش به مراتب قوی تر است.

روغن زالو خراطین

تولید روغن زالو خراطین و طریقه مصرف

این روغن زالو خراطین که ترکیبی از روغن زالو و خراطین می باشد کاملا طبیعی می باشد و آن را به طور موضعی باید مصرف کرد. فواید این روغن به مراتب بیشتر از هر روغن به تنهایی می باشد.

برای مصرف باید دوره درمانی را کامل کرد و از آن ها برای مدت طولانی استفاده کرد و مراقب باشید از این روغن به عنوان خوراکی استفاده نکنید بلکه تنها آن را بر روی پوست بزنید و منتظر باشید جذب شود.

این روغن در مراکز مختلف یا عطاری ها تولید می شود و آن را به دست مشتریان می رسانند، البته توجه به اصل بودن این روغن اهمی زیادی دارد بهتر است با انجام تحقیقات مختلف و سوال از فروشنده مطمعن شوید.

اگر روغن اصل را پیدا کنید قیمت آن گران می باشد زیرا کرمی که در تهیه روغن خراطین به کار برده می شود بسیار کمیاب است و ساخت این روغن زحمات زیادی دارد.

روغن زالو خراطین

خرید عمده روغن زالو خراطین

با سر زدن به مراکز مختلف و یا عطاری های معتبر با مدل های مختلف این روغن ها از نظر کیفیت آشنا خواهید شد و قیمت های متنوعی را می بینید که نیاز به تفکر و تصمیم گیری دارد.

روغن های زالو خراطین هم بصورت تک و هم عمده به فروش می رسند که در خرید عمده قیمت محصول با تخفیف بیشتری محاسبه می شود.

مرکز خرید روغن های طبیعی در سراسر شهر ها وجود دارد که باید بدنبال معتبر و شناخته شده ترین آن ها بگردید.