صادرات زالو طبی بصورت عمده

صادرات زالو طبی که امروزه بسیار رایج شده و به رشد اقتصادی ما کمک می کند به کشور های همسایه صورت می گیرد و طرفدار زیادی دارد صادرات زالو طبی بصورت عمده هم انجام می شود که مزایایی دارد.

زالو طبی حیوان کوچکی است که از خون و جلبک تغذیه می کند و در دهانش حدود ۳۰۰ دندان و بادکش دارد که به راحتی قادر است خون میزبان را بمکد و بیرون بکشد.

زالو طبی به آن دسته زالو هایی گفته می شود که در پزشکی و طب برای درمان بیماری های مختلف استفاده می شوند که تنها یکبار مورد استفاده  قرار می گیرند و باید آن ها را تعویض کرد تا باعث انتقال بیماری ها نشود.

استفاده از زالو در روند درمان بیماری ها را زالو درمانی می نامند، که از گذشته های بسیار دور بین ایرانیان و حتی سایر کشور های جهان رایج بوده و یکی از روش های درمانی ابن سینا به شمار می آید.

شاید بعضی ها گمان کنند در دنیای پیشرفته تکنولوژی امروزه دیگر جایی برای روش های سنتی و قدیمی باقی نمانده اما این تصوری اشتباه است زیرا با گذشت زمان نه تنها از میدان خارج نشده اند بلکه روزبروز بر طرفداران این روش ها افزوده می شود.

صادرات زالو طبی

درمان بیماری ها به کمک زالو طبی

زالو درمانی روشی برای درمان بسیاری از بیماری ها است که در ادامه قصد داریم بخشی از آن ها را به اطلاع شما برسانیم. این روش درمانی علاوه بر مقرون و به صرفه بودن از نظر اقتصادی بدون خطر می باشد.

در درمان بیماری های مختلفی مانند آنچه در ادامه گفته  می شود از زالو های طبی استفاده  می شود.

  • درمان بیماری های مفصلی و آرتروز
  • درمان بیماری های پوستی و جوش
  • درمان صدمات و کوفتگی های مختلف
  • درمان بیماری های قلبی عروقی
  • جلوگیری از سکته و تنظیم کننده فشار خون
  • درمان بیماری های مربوط به چشم و گوش

علاوه بر خود حیوان می توان از روغن های زالو که از آن ها تهیه می شود نیز بصورت موضعی استفاده نمود که دارای اثرات چشمگیری هستند.

صادرات زالو طبی

نکاتی برای استفاده از زالو طبی

تنها یکبار می توان از زالو ها استفاده نمود و باید بعد هربار مصرف آن را دور انداخت. در روند درمان نکات ایمنی و بهداشتی باید رعایت شوند و از زالو هایی استفاده کنید که در آزمایشگاه ها تولید شده اند.

برای انجام زالو درمانی به مراکز درمانی معتبر و شناخته شده مراجعه نمایید و از اصولی و بهداشتی بودن کارشان مطمعن باشید. استفاده از زالو می تواند باعث افزایش خونرسانی و تغذیه بافت مورد نظر باشد.

صادرات زالو طبی

صادرات زالو طبی

این زالو های درمانی نه تنها در ایران بلکه سایر کشور های آسیایی و اروپایی دارای طرفداران زیادی است و روز به روز محققان بیشتری به خواص این حیوانات پی می برند.

تولید کنندگان زالو های سالم و مرغوب نه تنها به خریداران ایرانی بلکه به سایر کشور های دیگر نیز زالو را صادر می کنند و این راهی است برای تامین درامد و بهبود وضعیت اقتصادی کشور.