خرید زالو صادراتی عمده

زالو صادراتی بر چند نوع است و کدامیک دارای بازار فروش بهتری در کشور های هدف می باشد؟ آیا می دانید برای خرید زالو صادراتی عمده و دریافت لیست قیمت، بهتر است کدامیک از روش های خرید را گزینش کنید؟ آیا می توانید چند کشور هدف که صادرات زالو ایرانی به آن ها انجام می شود را مختصراً معرفی کنید؟

زالو صادراتی، یکی از زالو های مرغوب و باکیفیتی است که در مراکز تولید و پرورش زالو آماده سازی شده و مطابق با استاندارد های کشور هدف ارسال می شود. خرید زالو صادراتی عمده و خرد در بازار داخلی هم ممکن بوده و تنها افراد بایستی بابت خرید آن، هزینه کمی بیشتری را پرداخت کنند. زیرا پروسه پرورش و تولید زالو صادراتی کمی از زالو های مصرفی داخلی پیچیده تر است.

زالو صادراتی

زالو صادراتی کدام است؟

زالو گونه های متفاوتی دارد:

  1. هیرودو اورینتالیس
  2. هیرودومدیسینالیس
  3. هیرودو وربانا

این نام ها، نام علمی زالو های است که در ایران پرورش می یابند.

در این میان، زالو شرقی یا همان زالو نژاد اورینتالیس، یکی از بهترین زالو های صادراتی بوده که در کشور های مختلف اروپایی و آسیایی متقاضی برای آن وجود دارد.

این زالو دارای بیشترین و قوی ترین آنزیم ها برای اثرگذاری بزاق در روش های درمانی می باشد.

همین سبب شده تا بازار فروش خوبی در کشور های گوناگون داشته باشد.

زالو صادراتی

معرفی کشور هدف زالو صادراتی

ایران در اصفهان، دارای بهترین شرایط پرورش و تولید زالو می باشد. زالو صادراتی طبق استاندارد های کشور هدف آماده سازی شده و به بازار کشور مورد نظر راه پیدا می کند.

  • روسیه
  • آلمان
  • انگلستان

و …، از اصلی ترین کشور های خریدار زالو صادراتی ایران می باشند.

این کشور های نام برده، از عصاره انواع زالو در ساخت دارو های مختلف هم استفاده می کنند.

همچنین استفاده از زالو در درمان به روش سنتی در این کشور ها رایج شده است.

زالو صادراتی

خرید عمده زالو صادراتی

در بازار داخلی بر خلاف تصور خیلی ها، امکان خرید عمده زالو صادراتی وجود دارد.

برخی فکر می کنند چون این زالو ها متناسب با شرایط کشور هدف آماده سازی شده اند، در بازار داخلی امکان خرید آن ها وجود ندارد. خرید زالو صادراتی عمده در بازار داخلی، با تفاوت قیمت کمی نسبت به زالو های مصرفی در بازار داخلی امکان پذیر است.

حال که صحبت از قیمت خرید زالو عمده شد، باید گفت در کشور هایی نظیر روسیه، انگلستان و …، قیمت زالو بسیار بیشتر بوده و همین می تواند محرکی باشد برای کسانیکه در حوزه پرورش زالو فعالیت دارند.